Стоящите общи условия регламентират отношенията между фирма „АНМАРГ” ЕООД и нейните бизнес партньори във връзка с осъществяването на продажба на стоки и предлагани услуги от „АНМАРГ” ЕООД.
ОФЕРТИ И ЗАЯВКИ
- „АНМАРГ” ЕООД предоставя на своите партньори информация за предлаганите от него стоки под формата на каталог (книжен и онлайн). При интерес от страна на партньорите към информация неотразена в тези източници, те следва да се обърнат към служителите на „АНМАРГ” ЕООД.
- При проявен интерес от страна на партньор към закупуване стоки предлагани от „АНМАРГ”ЕООД, той следва да отправи заявка в писменна или устна форма, съдържаща точно описание на желаните стоки и евентуални техни специфични характеристики, търсени от партньора, количество и условия на доставка.
- В рамките на 5 работни дни „АНМАРГ”ЕООД потвърждава заявката в писмена или устна форма като се уточняват срок и начин на плащане на заявената стока. При вече сключена сделка последващо едностранна промяна на вече договорените количества в заявката от страна на Купувача не е разрешено, освен ако не бъде извършено с писменото съгласие на Продавача.
ЦЕНИ И ПЛАЩАНЕ
- Всички стоки, предмет на Индивидуалните договори за доставка на стоки са индивидуализирани по вид, в която се предлагат, доставно количество и цена (с и без ДДС) в Оферта, която/което се предоставя на Купувача при подписване на Индивидуалния договор за доставка на стоки.
- Цените са с включен пакетаж, без включени разходи за доставка и без включени разходи за монтаж, освен в случаите когато не е уговорено нещо друго и потвърдено от Продавача в писмен вид. Оферираните цени са с включен ДДС, в съответствие със законовата ставка, освен ако изрично не е упоменато друго.
- „АНМАРГ”ЕООД запазва правото си да променя цените на предлаганите от него стоки по всяко време, но не по- късно от датата на потвърждаване на отправена към него заявка.
- Дружеството е задължено своевременно да уведомява изрично своите партньори за настъпили промени в ценовите листи на е-майл адрес посочен от партньора. При настъпили промени в е-майл адреса или телефоните за контакт на партньор той е необходимо да уведоми своевременно служителите на „АНМАРГ”ЕООД, за актуализиране на информацията. Ако това не е направено „АНМАРГ”ЕООД не носи отговорност относно неполучаването на коректна информация.
- Заплащането на стойността на заявените стоки (вкл. Стойността на стоките, начислените данъци и евентуални транспортни разходи) се извършва от страна на партньора авансово (чрез банков превод по посочена от „АНМАРГ”ЕООД банкова сметка), при получаване на стоките от склада/магазина на „АНМАРГ”ЕООД (в брой) или с наложен платеж (в случай на експедиране на стоките чрез куриер).
ДОСТАВКИ
- „АНМАРГ”ЕООД предава стоките на своите партньори, на изпратени от тях служители или определен от страните куриер, в магазина/склада си в гр. София. При предаването на стоките се извършва оглед относно вида, количеството и състоянието им и с подписването на приемо-предавателните документи се удостоверява съответствието на доставката със заявеното от партньора.
- Когато изпращането на стоките става чрез куриер, те задължително се застраховат за сметка на получателя. При тази хипотеза, партньорът е длъжен при получаване на стоката да извърши надлежен оглед относно вида, количеството и състоянието й. В случай на открито несъответствие, партньорът следва да отбележи това в товарителницата и незабавно да уведоми в писмена форма (по е-майл) „АНМАРГ”ЕООД като посочи конкретните проблеми и несъответствия.
- В случай на евентуални скрити фабрични дефекти или липса на детайли от съответната окомплектовка, партньорът следва да ги предяви пред „АНМАРГ”ЕООД не по- късно от 10 дни от получаване на стоката. Не направи ли това, страните приемат, че предадената стока е била точна във видово и количествено отношение и качествена и съответна на предназначението си в качествено отношение.
- След получаване на стоката, партньорът отговаря изцяло за нейното правилно съхранение и третиране. Той следва да полага необходимата грижа на добър стопанин и търговец, съобразно материалните характеристики на стоката.
- Разходите свързани със съхранението и осъществяването на продажби на стоките, предмет на регламент с настоящите Общи условия отношения от партньора са изцяло за негова сметка. Срокът на извършване на доставката е 60 дневен, считано от постигането на съгласие за това, в случай, че не е уговорено изрично нещо друго от страните.
РЕКЛАМАЦИИ
- Партньорът носи изцяло отговорността за компетентното отработване на евентуално предявени от крайни потребители рекламации. За улеснение на партньорите, „АНМАРГ”ЕООД им предоставя да се запознаят с гаранционните условия предлагани от него на потребителите.
- В случай на щети по стоките, дължащи се на действие или бездействие от страна на партньора или негови служители, същите са изцяло за сметка на партньора.
ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ
- Промени в настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ може да се извършват по всяко време от страна на „АНМАРГ”ЕООД. Ако партньор не заяви изрично, че отхвърля промените, то той се счита за обвързан от тях.
Дефиниции:
За целите на настоящите Общи търговски условия:
А. Продавач е: „АНМАРГ” ЕООД.
Б. Купувач са: съответните Клиенти (купувачи, дистрибутори), които сключват индивидуален договор за покупка на стоки с „АНМАРГ” ЕООД.
В. „Индивидуален договор за покупка на стоки” е: Договорът, който се сключва между Продавача и Купувача.
Г. „Стока/и” са: Всички стоки, които се предлагат в асортимента на или са предложени чрез оферта от Продавача.