Настоящите общи условия регламентират отношенията между фирма „АНМАРГ” ЕООД и нейните бизнес партньори във връзка с осъществяването на продажба на стоки и предлагани услуги от „АНМАРГ”  ЕООД.

ОФЕРТИ И ЗАЯВКИ

1. „АНМАРГ” ЕООД предоставя на своите партньори информация за предлаганите от него стоки под формата на каталог (книжен и онлайн). При интерес от страна на партньорите към информация неотразена в тези източници, те следва да се обърнат към служителите на „АНМАРГ” ЕООД

2. При проявен интерес от страна на партньор към закупуване стоки предлагани от „АНМАРГ”ЕООД, той следва да отправи заявка в писменна или устна форма, съдържаща точно описание на желаните стоки и евентуални техни специфични характеристики, търсени от партньора, количество и условия на доставка.

3. В рамките на 5 работни дни „АНМАРГ”ЕООД потвърждава заявката в писмена или устна форма като се уточняват срок и начин на плащане на заявената стока. При вече сключена сделка последващо едностранна промяна на вече договорените количества в заявката от страна на Купувача не е разрешено, освен ако не бъде извършено с писменото съгласие на Продавача. 

ЦЕНИ И ПЛАЩАНЕ

4. Всички стоки, предмет на Индивидуалните договори за доставка на стоки са индивидуализирани по вид, в която се предлагат,   доставно количество и цена (с и без ДДС) в Оферта, която/което се предоставя на Купувача при подписване на Индивидуалния договор за доставка на стоки. 

5. Цените са с включен пакетаж, без включени разходи за доставка и без включени разходи за монтаж, освен в случаите когато не е уговорено нещо друго и потвърдено от Продавача в писмен вид. Оферираните цени са с включен ДДС, в съответствие със законовата ставка, освен ако изрично не е упоменато друго. 

6. „АНМАРГ”ЕООД запазва правото си да променя цените на предлаганите от него стоки по всяко време, но не по- късно от датата на потвърждаване на отправена към него заявка.

7. Дружеството е задължено своевременно да уведомява изрично своите партньори за настъпили промени в ценовите листи на е-майл адрес посочен от партньора. При настъпили промени в е-майл адреса или телефоните за контакт на партньор той е необходимо да уведоми своевременно служителите на „АНМАРГ”ЕООД, за актуализиране на информацията.Ако това не е направено „АНМАРГ”ЕООД не носи отговорност относно неполучаването на коректна информация.

8. Заплащането на стойността на заявените стоки (вкл. Стойността на стоките, начислените данъци и евентуални транспортни разходи) се извършва от страна на партньора авансово (чрез банков превод по посочена от „АНМАРГ”ЕООД банкова сметка), при получаване на стоките от склада/магазина  на „АНМАРГ”ЕООД (в брой) или с наложен платеж (в случай на експедиране на стоките чрез куриер).

ДОСТАВКИ

9. „АНМАРГ”ЕООД предава стоките на своите партньори, на изпратени от тях служители или определен от страните куриер, в магазина/склада си в гр. София. При предаването на стоките се извършва оглед относно вида, количеството и състоянието им и с подписването на приемо- предавателните документи се удостоверява съответствието на доставката със заявеното от партньора.

10. Когато изпращането на стоките става чрез куриер, те задължително се застраховат за сметка на получателя. При тази хипотеза, партньорът е длъжен при получаване на стоката да извърши надлежен оглед относно вида, количеството и състоянието и. В случай на открито несъответствие, партньорът следва да отбележи това в товарителницата и незабавно да уведоми в писмена форма (по е- майл) „АНМАРГ”ЕООД като посочи конкретните проблеми и несъответствия.

11. В случай на евентуални скрити фабрични дефекти или липса на детайли от съответната окомплектовка, партньорът следва да ги предяви пред „АНМАРГ”ЕООД не по- късно от 10 дни от получаване на стоката. Не направи ли това, страните приемат, че предадената стока е била точна във видово и количествено отношение и качествена и съответна на предназначението си в качествено отношение.

12. След получаване на стоката, партньорът отговаря изцяло за нейното правилно съхранение и третиране. Той следва да полага необходимата грижа на добър стопанин и търговец, съобразно материалните характеристики на стоката. С цел коректно изпълнение на настоящото задължение, партньорът има право да изисква и получава от „АНМАРГ”ЕООД информация необходима му за правилното съхранение и ефективна продажба на стоките, предмет на настоящите Общи условия

13. Разходите свързани със съхранението и осъществяването на продажби на стоките, предмет на регламент с настоящите Общи условия отношения от партньора са изцяло за негова сметка. Срокът на извършване на доставката е 60 дневен, считано от постигането на съгласие за това, в случай, че не е уговорено изрично нещо друго от страните. 

РЕКЛАМАЦИИ

14. Партньорът носи изцяло отговорността за компетентното отработване на евентуално предявени от крайни потребители рекламации. За улеснение на партньорите, „АНМАРГ”ЕООД им предоставя да се запознаят с гаранционните условия предлагани от него на потребителите.

15. В случай на щети по стоките, дължащи се на действие или бездействие от страна на партньора или негови служители, същите са изцяло за сметка на партньора.

ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ

16. Промени в настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ може да се извършват по всяко време от страна на „АНМАРГ”ЕООД. Ако партньор не заяви изрично, че отхвърля промените, то той се счита за обвързан от тях.

Дефиниции:

За целите на настоящите Общи търговски условия:

А. Продавач е: „АНМАРГ” ЕООД.

Б. Купувач са: съответните Клиенти (купувачи, дистрибутори), които сключват индивидуален договор за покупка на стоки с „АНМАРГ” ЕООД.
В. „Индивидуален договор за покупка на стоки” е: Договорът, който се сключва между Продавача и Купувача.

Г. „Стока/и” са: Всички стоки, които се предлагат в асортимента на или са предложени чрез оферта от Продавача.

Търговската гаранция за стоките, на които е вносител фирма „АНМАРГ“ ЕООД не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от чл. 112- чл.115 от Закон за защита на потребителя (ЗЗП). Съгласно законовите разпоредби, наличие на съответствие между стоката и договора за продажба има винаги когато стоката:

  • притежава обявените характеристики- материал, размери, цвят, предназначение. Не е налице липса на съответствие при евентуални разлики във визуално отношение, дължащи се на специфики на екраните на устройствата, през които е разглеждан електронния каталог на сайта на фирмата или книжния такъв, както и на „разлики“, дължащи се на необосновано изградени представи от страна на потребителите.
  • е годна за обичайна употреба, за която служат сходни стоки от същия вид- т.е. при нормална и разумна грижа на добър стопанин от страна на потребителя, при правилно съхраняване и употреба, съобразени с физическите характеристики на изделията като цяло и в частност, материалите, от които са изградени.
  • притежава обичайни качества и характеристики на стоки от същия вид, които разумно може да се очакват, предвид естеството на самата стока и характеристиките на материалите, от които е изработена

Незначителни дефекти, които не оказват съществено неблагоприятно влияние върху възможността за използване на изделията по предназначение, не са основание за искане на връщане или замяна на изделието.

Срокът на търговска гаранция, който фирма „АНМАРГ“ ЕООД предоставя е както следва:

6 (шест) месеца на офис и бар столове, градински мебели, маси за вътрешно ползване, тапицирани столове за заведения и всички други стоки предлани в сайта.

6 (шест) месеца на за амортисьор и механизъм на столове;

6 (шест) месеца за кожата и дамаската на офис, бар и всички други тапицирани столове и маси;

10 (десет) дни от датата на покупка за явни фабрични дефекти или евентуална липса на детайли.

Предоставяната търговска гаранция, не се отнася за стъклени плотове и елементи на маси и столове, освен в случай на доказан фабричен дефект на стъклените плоскости.

Гаранцията не включва дефект надървени части, пластмаси, ратан, текстил, колелца и основи, дефект на тапицерия (дамаска, кожа), тапи, метални части на градински столове пластмасова част на седалка и облегалка, подлакътници (дървени, пластмасови).

Условия за валидност на търговската гаранция:

• Гаранцията е валидна само в случай, че са спазени всички условия и изисквания за безопасно транспортиране на изделието и монтаж, съгласно схемата за сглобяване.

• Гаранцията е валидна само в случай, че изделието е било употребявано по предназначение, в подходяща за материалните му характеристики атмосферна и заобикаляща го среда, с изискуемото внимание и отношение към елементите му и разумна грижа на добър стопанин, проявена и по отношение на съхранението, което да е съобразено с физическите характеристики на материалите, от които е изработено.

• Когато става дума за явни фабрични дефекти или евентуална липса на детайли от изделието, установени при разопаковане, същите следва да бъдат предявени не по- късно от 10 дни от датата на покупка.

Търговската гаранция отпада и претенциите не подлежат на удовлетворяване при следните случаи:

• в случай на изгубен документ (касова бележка или фактура) за покупка

• при превишаване на допустимите натоварвания на стола :  -до 120 кг за мениджърски столове, -до 85 кг – работни столове, -до 100 кг за посетителски столове, -до 120 кг за градински мебели и шезлонги освен в случаите, когато са описани други характеристики споредспецификата на стола;
• когато не е спазена инструкцията за монтаж; в случай, че инструкция липсва,
клиентът следва да уведоми  „АНМАРГ” ЕООД и да НЕ пристъпва към монтаж;
• при опит за извършване на ремонт и отстраняване на несъответствие от неоторизирани лица
• повреди, причинени от неправилна експлоатация;

•нарушаване на физическата цялост на продукта когато изделието е увредено в резултат на механична интервенция, независимо от характера и произхода й;

• химическо, електрическо или друго въздействие, несвързано с нормалната експлоатация на продукта, гаранцията не покрива щети причинени от: влага, наводнение, пожар, срутване и природни бедствия;

• не покрива дефекти причинени в резултат на: счупване, надраскване, зацапване, скъсване, изгаряне и други действия, свързани с неправилна експлоатация на артикулите.
Срокът на търговска гаранция започва да тече от датата на закупуване на съответното изделие, удостоверена с надлежен документ за продажба- фактура или фискален бон. Съгласно условията на търговската гаранция на замяна подлежат само елементите с производствен дефект, а не изделията в цялост. Ако по време на гаранционния период се извърши сервизно обслужване, периодът на валидност на гаранцията на артикула и поставените нови части не се удължава  чл. 115 ал. 2 от ЗЗП.

Гаранцията не покрива нормално износване, нарязване и издраскване както и повреди, възникнали вследствие умишлени или непредпазливи действия или бездействия.

Предявяване на рекламация се извършва пред търговеца като се посочва предмета и основанието за рекламация. При предявяването й, потребителят следва да представи изделието и опаковката му, касова бележка или фактура, удостоверяваща покупката на рекламираното изделие, протоколи, актове или други документи, удостоверяващи несъответствието на стоката с договореното, други документи, обосноваващи претендираната рекламация по основание.

Компетентен представител на „АНМАРГ“ ЕООД или оторизирано лице на продавача извършва надлежен и обстоен оглед на рекламираното изделие и съобразно фактическото му състояние, изискванията на закона и настоящите гаранционни условия формира становище. По преценка на „АНМАРГ“ ЕООД, в случай че изделието подлежи на рекламационно обслужване, същото бива приведено в изправност или заменено с ново. Срокът за разрешаване на рекламация- 45 дни. Всичко останало, което не е упоменато, се тълкува от ЗЗП за всички физически лица.

Забележка: Продавачът не е производител на продуктите. Относно гаранцията важат условията на производителя и уговорените тук условия. Продавачът поема, спрямо купувача, задължението да удовлетвори основателните гаранционни претенции на купувача, които се основават на гаранционните условия на производителя и са предявени пред продавача в съответствие с настоящите общи условия